Cuma, Ağustos 07, 2009

pikselleştim

yeter ulaaaan ne bu sıcak be! güzel ülkemin en güneyindeki sıcaktan öleceğimi düşündüğüm illerinden birine gittim o kadar serindi ki!

ey istanbul neden bizi bu kadar ısıtıyorsun? intikam değil mi? seni bunca yıldır üzen, üstünden geçip giden onca insanın intikamını almak için bize böyle eziyet ediyorsun... bak kardeş kendini ne sanıyorsun bilmiyorum ama bana bu şekilde davranamazsın!

Ne bu be? fırında mı yaşıyorum, açık hava saunasında mı yaşıyorum? ölücem yeter. yeter yeter yeter. yeter ya! bırak artık. içim dışıma çıktı, uyuyamaz oldum! yemek yiyorum sonra terleyip sıkılmaktan midem bulanıyoru kusuyorum. anlatabiliyorum değil mi. klimayı üstüme üfletmekten ciğerlerim hırıldamaya başladı...

sıcaklar kendinize oynıcak başka bi yer bulun yoksa dağıtırım lan burayı!!!

BU KADAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder