Çarşamba, Aralık 22, 2010

diyet bi yaşam biçimi mi?

Aslında diyet kelimesi insanın beslenme düzeniyle ilgili bir tanım. Yani siz gün boyunca ne yiyorsanız o sizin diyetiniz oluyor. Mesela sabah şööyle bir sucuklu yumurta, öğlen hamburger menü ve akşam da iskender kebap yesenizde o sizin diyetiniz oluyor gibi.

Benimki ise çok daha farklı. Sabahları genelde bir dilim ekmekle birlikte peynir, domates ve salatalık. Öğlene yakın saat 10 gibi bir meyve ya da galeta. Öğlen bir sebze yemeği ya da salata (ben çoğunlukla salata yiyorum). Akşam üstü yine meyve, yağsız süt ya da eti form yiyorum. Akşam da barbunya, taze fasülye gibi glisemik indeksi yüksek besinler alıyorum.

Doktorum Gürkan Kubilay'ın dediği şey ise şu ve çok çok doğru; Her zaman yediğiniz porsiyonun %30 daha azını yiyin.

Kilo vermek isteyenler yemeklerinizden yağı ve tuzu %50 azaltın ve porsiyonlarınızı küçük tutun ve tabii ki ara öğünleri asla ama asla atlamayın.

3 haftada 7 kilo verdim. Bu hafta sonu da yine Gürkan Kubilay'la görüşmem var ve ikinci ayın diyet listesini alacağım. Tabii ki vücut analizim yapılacak. Bakalım sonuçlar nasıl olacak?

2 yorum:

  1. BEN DE SENIN GIBI DIYETEYIM
    1M54 ICIN 90 KILOYDUM....
    bIR DIYET DENEMESI SONRASI 78 KILOYA KADAR KILO VERDIM
    dIYETTE YARIM SENE ARA VERDIKTEN SONRA YENIDEN DIYET YAPTIM VE SU AN 61 KILOYUM

    LESLIE SANSONE VIDEOLARI HARIKA TAVSIYE EDERIM

    BENIM DIYETIMDEN BAZI

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel. çok iyi kilo vermişsin maşallah :)

    aman dikkat et de kiloları alma sakın tekrar.

    YanıtlaSil