Perşembe, Aralık 30, 2010

Bugün plan yarın aksiyon

Heehehhehe

Yeni yılın gelişi bende gerçekten çok büyük bir mutluluk yaratıyor. 2010 yılı benim için kariyer açısından aşağı doğru giderken özel hayatımda ivme kazandı.

Kariyerimde şöyle şeyler oldu,
1.Nişantaşı'ndaki işimden ayrıldım. Patronum beni öldürüyordu.
2. Sonrasında kişisel sebeplerden dolayı hazirana kadar evde oturdum, çok da güzeldi.
3. Haizrandan sonra iş aramaya başladım temmuz ortası işe girdim.
4. Bu iş bir reklam ajansında art director'lık işiydi. işler güzel olmasına rağmen kendini patron sanan proje yönetici ile papaz olmadan oradan ayrıldım (aynı anda 3 kişi birden ayrıldık. kötü bir deneyimdi.) Ayrıca bu iş Beykoz Göksu Evleri'ndeydi oraya gitmek 3 vasıtaya binmek demekti. Falan filan. Bir de 1.5 ay sürdü orada çalışmam.
5. 2.5 aydır da İstiklal Caddesi'nde MYDAYS'de çalışıyorum. Şu andan itibaren çalışma hayatım çok güzel ve de eğlenceli geçiyor.

Bakalım ne olacak.

Özel hayatımda da şunlar oldu,
1. Evlendim.

Evlenmek güzel bir medeni hal durumu. Şimdi kaygımız bu seneyi de atlatıp hayatımıza kalıcı yönler vermek için çalışmak.

Ne zor lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder