Pazartesi, Ocak 03, 2011

trallallallalaaaaa

Yeni bir yıla girmenin en güzel yanı yepyeni umutlarla dolmak ve yeni planlarla uyanmkatır her yeni güne.

Benim yeni yıl karalarımdan biri kilo vermeye devam etmek ve spora başlamak. Daha doğrusu sıkılaşmak forma girmek. Bunun için ufaktan bir başlangıç yapıp dün akşam yeni başlayanlar için pilates isimli videolardan oluşan yarım saatlik bir seans yaptım.

Şu an karın kaslarım çok gerildi ve aciyorlar :O



Ama mutluyum demek ki başarabiliyorum. Ayrıca bu günden itibaren de salad station'ın norwegian salatası bana fazla gelmeye başladı. İyiyim kısaca...

tek sorunum şu ki yorgun ve uykusuz hissediyorum kendimi çünkü haftasonu hayli yorucu geçti.

ayrıca yılbaşı sofram eminim ki dillere destan oldu çünkü benim hem tasarımcı hem de iyi bir aşçı olabilieceğimi kimse düşünememiş :p b.k yesinler. tasarımcılığımdan daha iyi aşçıyım ben beee

ama tarifler için cafe fernando'ya çok teşekkür ediyorum. bire bir anlattığına göre yaptım herşeyi ve mükemmel oldu. Belki de meziyet ben de değil cafe fernando'nun anlatıcısı Cenk'tedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder