Perşembe, Aralık 24, 2009

neden bu kadar salağım

kendimi hiç bu kadar açmamıştım... Bu da en sevdiğim ve çalışmayı arzuladığım reklam ajansına gönderdiğim ön yazı. youth republic'e. onlara beni görüşmeye bile çağırmadıkları için sinir oluyorum!

Bir de bu yazılarda yalakalık üst seviyede!


Ben heyecanlı dünyayı ve içinde olan biteni seven ve her birinin içime işlemesiyle giderek parlayan bir insanım. Sizin neşenize, gençliğinize, aydınlığınıza: bilgim, yeteneğim ve tecrübemle katkıda bulunarak süper işler yapmak istiyorum.

İllüstrasyon, grafik tasarım, kurumsal kimlik tasarımı için canımı veririm ama reklam için ruhumu satmam, barış ve sevgiye inanırım ama geçmişin çiçek çocukları gibi sonradan kapitalizmin kölesi olmam, işimi severim canla başla çalışırım ama bunu yaptığım için böbürlenmem. Uyumluyum, ikizler burcuyum, komik ve gevezeyim. Her insanoğlu gibi bazen gerizekalı davranışlarda bulunabilirim. Bir iş yetişecekse robota dönüşebilirim. Kendimi ve insanları severim. Birlikte çalışabilmek umuduyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder