Perşembe, Aralık 24, 2009

çok yalnız hissediyorum

insan başkasına kendini beğendirmek için ne yapmalı? işlerim yetersiz mi? illüstrasyona biraz daha fazla ağırlık verdim diye grafik tasarım yapamayacağım mı düşünülüyor?

yoksa bu ilanların hepsi kolpa mı lan?!

bir başkası da bu, iş artık yalakalıktan gevşekliğe doğru gitmekte...


Ruhsuz ve sevgisiz dünyaya inat içinden ruh fışkıran, kendi egolarından kurtulmuş bu gence bir şans tanımanızı isterim.

Hep kendimin grafikeri, kendimin metin yazarı oldum. İnsanları tanıyıp nasıl düşündüklerini kolayca kavrama yeteneğim var. Buna mukabil olarak da reklamcılığın aslında reklamcıların kafasında oluşturdukları fikrin muhteşemliği değil, işini, ürününü satacağı potansiyel herkesi, her kesimi iyice analiz etmesinden geçtiğini keşfettim. Bir süredir bu şekilde düşünüyorum.

Süslü kelimeler mi ettim bilmem ama, etmek istemedim. Hırslı değilim ama azimliyim. Bir işi aldığımda bitirene kadar peşinden ayrılmam. Hızlı çalışırım, hızlı araştırırım, çok hızlı öğrenirim. Aslında en önemlisi çok hızlı sezerim. Sezercik'im... Babam var benim.

www.bukesevindi.com
http://issizgunlugu.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder