Perşembe, Aralık 24, 2009

maslak ne acaip yer!

dün bir iş görüşmesi yaptım. maslak'ta bir plazada, güzel döşenmiş bir mekanda, camdan duvarları olan bir odada ve sanayiye karşı... portfolyomu gören ajans başkanı (ki burası köklü bir interaktif ajans) benimle çalışabileceğini düşünmüş ve beni görüşmeye çağırdı. uzun bir zaman görüşmeye gitmek için çabaladım, gidemedim çünkü adreslerini bulamadım ve sonra ajans başkanı'na ulaşamadım, kandırıldığımı düşündüm falan filan. sonra yine sözleştik ve üstüme beyaz bir şeyler giyerek oraya gittim. maslak'a... bayırlı sokaklar, camdan binalar, takım elbiseli insanlar, otomobiller, taksiler, ajans başkanları ve beyazlı büke...

iş görüşmesi aşırı derecede yavaş ve aynı derecede hızlı oldu. çünkü ben aslında oraya illüstrasyon için çağırıldığımı düşünürken, karşıma web tasarımı için çağırıldığım gerçeği çıktı. ajans başkanıyla yaptığımız görüşmenin kısa ve öz ayrıntılarını aşağıda bulabilirsiniz. bir de ben ajans başkanı olsam asla ajans başkanıyım demezdim ne o öyle sınıf başkanı gibi.


ilgili metinde ajans başkanı AB, büke ise b. olarak belirtilmiştir. adı geçen şahıslar aslında fazlasıyla varlar.


AB. merhaba
b. merhaba
AB. nasılsınız
b. iyiyim sağolun siz
AB. yoğunuz
b. ne güzel
AB. metinde yazıyormuşsunuz
b. evet işimi yaparken aynı anda onu savunmayı da seviyorum.
AB. flash biliyor musunuz?
b. hayır
AB. after effects?
b. hayır
AB. biz burada avrupa'dan bize ödül getirebilecek işler yapmak istiyoruz. yaratıcı, iyi tasarımları olan ve weble uğraşan birilerine ihtiyacımız var. daha önce web tasarım yaptın mı?
b. hayır
AB. hint kumaşı'nda işlerini gördüm. web işi yok gibi.
b. evet grafik tasarımcıyım ben...


işte böyle bir muhabbetti. umutlarımı bir kez daha en derinlere gömdüm... sonradan ajans başkanı benden cv'mi göndermemi istedi. bende yine bir ön yazıyla gönderdim;


Merhaba,

Dünkü görüşmeden sonra cv atmak aslında biraz manasız geldi bana. Çünkü web işinde yeterli olsamda eksiklerim çok fazla. Daha illüstratif ve daha relax interface'lerden başka bir tasarım-uygulamada (yani flash işler, banner'lar gibi) size faydalı olamam. Yine de ben çok ciddi bir şekilde iş arıyorum :) Ciddi şekilde derken, yürüdüğüm yolda arkamda ayak izlerim kalsın istiyorum.

Siz değerlendirmeniz sırasında bana çok fazla şans veremesenizde, sizden çok küçük bir ricam olabilir mi? Hep çalışıp çabalamamın sebebi iyi bir reklamcı olabilmek. Onun için gerçekten gücümün son damlasına kadar çalışıyorum. Ricam ise; cv'mi eğer mümkünse reklamcı tanıdıklarınızla paylaşabilir misiniz? Sizin referansınız da benim için oldukça önemli.

Bu arada oyunlar için ya da başka projeler için illüstrasyona ihtiyacınız olursa (ya da herhangi bir tasarım işi) ben buradayım.

Çok teşekkür ederim.

İyi çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder