Pazartesi, Aralık 27, 2010

vasat hafta sonu

Hafta sonunu yorgun geçirip pazartesi günü işe yorgun ve hasta gelmek bambaşka bir kafa. Cuma gecesi kocamla yaptığımız tekila gecesinden sonra tuvalette kusarak geçirdiğim cumartesi sabahı güne aptalca başlamanın güzel sayılabilecek bir yoluymuş. İlk defa bı kadar çok tekila içtiğim içtiğim için midem gerçekten alt üst oldu ve akşama kadar pek bişey yiyemedim.Yediysem de çıkardım zaten. 10 şat tekila içince öyle oluyormuş.

Sonrasında cumartesi öğleden sonra Dr. Gürkan Kubilay'la randevum vardı. İğrenç trafikte Üsküdar'dan Bağdat caddesine doğru yola çıktım. Dolayısıyla geç kaldım ama oradaki havalı görevliler "Zaten herkes geç kaldı" diyerek bana yan gözle baktılar.

Vücut analizim yapıldı beklemeye geçtik. Herkesin önünde gelip mübaşir gibi Büke Hanım? Siz misiniz? 7 kilo 800 gram vermişsiniz bunun 3.5 kilosu yağ geri kalanu su şeklinde konuşup gitti bir hemşire. Herkes şaşırdı o kadar çok kilo vermeme.

Elimde 1.5 litrelik su şişemle doktorun yanına girdik. Konuştuk sorular sorduk falan. Gürkan Bey büyük bir azimle taşıdığım şişeme takılmış :) Günde 15 bardak su için desem yanında damacana mı taşıyacaksın dedi bana. Sanane diyecektim de neyse adam zayıflatıyor beni diye bişey demedim.

Ayrıca vücut analizi yapan makina da bana 100 üzerinden 115 puan verdi. Kilo verme hızıma göre.

Bi de bugün çok hastayım be. Mide bulantısı, her yerin ağrıması falan. Burun deliklerim yanıyo. Çünkü dün bütün gün temizlik yaptım. Cam pencere açık terledim de. Puff...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder